Otazka
Miki
Chci se zeptat, jestli může braní pervitinu mít vliv na sexuální chování člověka. Jde o dívku, která před braním byla stydlivá, eroticky uzavřená, řekl bych až frigidní a puritánská, s nezájmem o sex. Chová se tak i nadále, sex ji nic neříká. Ptám se proto, že se bojím, aby neprožila orgasmus pod vlivem drogy a nezískala tak další důvod, proč šňupat.

Odpověděl: Jakub Minařík
Aha. No, za určitých okolností by usus stimulantů mohl mít v tomto ohledu význam. Ale také nemusel. Víte, myslím, že tohle je něco, co se dá těžko odhadnout a také záleží na příčině nezájmu o sex. Pokud je nezájem způsoben řekněme zábranami, ale jinak je vše v normě, tak se obecně vlivem drog zábrany mohou uvolnit. Pak by samozřejmě ke koitu, který by slečna vnímala velmi příjemně mohlo pod vlivem drogy dojít a mohla by pak taky takové zážitky vyhledávat.