Otazka
sean
Dobrý den, zajímalo by mne, zda-li mohu mít nějaké skrýté trvalé následky po extázil. Měl jsem ji naposledy před půl rokem. Zdravotní problémy nemám.Jen by mne zajímalo, zda nemohu mít např: poškozené nějaké orgány atd.. diky

Odpověděl: Jakub Minařík
Záleží na tom, zda jste ji měl 1x, nebo 100x - teda jestli jste ji zkusil, nebo jste pařil a taky jaký průběh měli jednotlivé intoxikace. Některé věci jsou totiž vázány na akutní stav - třeba hypertermie při nepříznivém průběhu intoxikace, jiné spíš na dlouhodobé užívání - třeba vážnější poškození neurotoxickým efektem EXT.
Dá se ale říci, že pokud vaše užívání mělo spíše charakter jednorázového, nebo několika málo experimentů, intoxikace neměly dramatický průběh a jste jinak (a byl jste) zcela zdráv, tak pravděpodobnost nějakých následků je malá.