Problemy na tripu...
Dave
Obecne: co muzu udelat v pripade, ze na tripu se zapletu do utkvelych myslenek (stihy), a tim padem se trip stava neprijemny...co pomaha...? Zkouset si logicky zduvodnovat, ze ty stihy sou blbost...? (to ale na papiru asi nejde)...nebo se zamerit na neco jinyho a snazit se to vytesnit...nebo to jakoby zkusit nechat proplout? Samozrejme, je nejlepsi papira nedavat, ale kdyz uz se tohle stane, co bude nejlepsi reseni?

Odpověděl: Jakub Minařík
No když se vám to podaří nechat proplout, je to vůbec nejlepší. Logika moc nefunguje a vytěsnění taky nepatří mezi mechanismy, který by fungovali. Ono je to totiž v každičkém kousku vaší mysli, takže se před tím není kam schovat. Prostě to musíte ustát. Ale pokud vás to popadne, tak je každá rada drahá. Nejen že jste v pekle, ale navíc to trvá asi tak 1 000 let. To proto, že se vnímání času mění a navíc-když máte čerty v hlavě, tak to trvá fakt strašně dlouho. No, ještě to uvažte. :-) A kdyby vám to po tripu zůstalo, tak se zastavte. Rád vás uvidím. :-)