Otazka
Jirka
Dobrý den, měl bych na Vás jednu otázku. Nedávno jsem vyzkoušel éčko (prý Mitzubiši),ale byl jsem z toho hodně unavený "mel jsem pocit bezvládného a těžkého těla"nedovedl jsem ani mluvit a když už, tak jsem během rozhovoru usínal a mluvit příšerné nesmysly. Ráno jsem měl nesmírnou křeč v lýtku, později i v trapézu. Křeče přetrvávají do dnes ( už menší). Mohlo to vzniknout tím, že jsem před užitím éčka vypil nějaké množství alkoholu, nebo se jednalo ůplně o něco jiného. Kamarádka, která byla se mnou, měla podobný stav, ale k tomu ještě halucinace. Ostatní se kterými sjem mluvil a měli to stejné, tak nic takového nezažili. Můžete mi prosím říci, jestli takové stavy můžou vzniknout i tím, že jsme měli strach si to vzít ( zvědavost byla silnější). Dík za odpověď a přeji krásný den

Odpověděl: Jakub Minařík
Mitsubishi by mohlo bejt i PMA. To je látka, která patří do stejné chemické skupiny jako EXT, jen poněkud, resp. dosti významě riskantnější. Pokud si vybavujete to umrtí o kterém se dost mluvilo v mediích před několika měsíci (listopad nebo prosinec 2001), tak to bylo právě PMA. Více informací o PMA najdete tady. Na stránce nahoře je zobrazena řada tablet a je ta červená tbl. uprostřed. Logo Mitsubishi je prdlajs vidět, ale je tam.
P.s. Pokud vaše tableta vypadala zrovna takhle - tak se prosím ozvěte zpět. Vzhledem k tomu, že se jedná o poměrně nebezpečnou látku docela by mě zajímalo kdy a kde se objevila, případně zda víte, odkud pocházela. Dík. :-)