párty + drogy...
party_peoples
Proč se s technem vážou drogy? Proč když někdo vysloví techno,každej si pod tím představí fet? A vůbec,proč každýho odsuzují když má rád nějaký styl (techno)?? Však řekněte sami,neni to věc každýho co si do toho těla rve?? Je to naše zdraví,náš život,tak proč?A taky proč se na party začíná brát mnohem víc piko,než koláče??? A poslední dotaz co by me fakt ZAJÍMAL......Když tady tak krásně radíte,tak by nás zajímalo,jestli jste si to někdy zkusili sami,protože pokud ne,tak nám nemáte co radit, neznáte ty pocity a nevíte jaký to je ,možná ste si to přečetli a nastudovali,ale to k tomu určitě nestačí!! Realita je jiná.... A taky,skoro všichni zde i fetujou,nemyslíte,že ten svět je těma sračkama už uplně přeplněněj,a žádný poradny ani vaše rady k tomu nepostačí...naopak spoustu lidí nalakaji, a to jen z popisu tech pocitu co lidi píšou!!!!

Odpověděl: Martin Hulík
Mě by zase zajímalo, jaký máte problém a v čem bychom vám eventuelně mohli pomoci. Zkuste si to znovu zformulovat a klidně zase napište. K řešení globálních drogových problémů nemáme patent, ale pokud jde o vás, třeba by se dalo něco dělat :-)
Za dobu, co pracuji se závislými, je jen velmi málo klientů, kterým jsem řekl něco o vlastní zkušenosti s návykovými látkami - dali by se spočítat na prstech jedné ruky. Bylo to v případech, kdy jsem usoudil, že to pro klienta může mít nějaký smysl. Jinak si své soukromí chráním a netahám do práce, jináč bych se musel zbláznit. Je mi líto.