LSD-trip
Dejvid
Chci zkusit trip.(jsem pevne rohodnut, ze toho pujdu) Mam ale jistou obavu z hororového tripu.Chci minimalizovat mozna rizika vhodnym setem a setingem. (pekne prostreni,prijemna hudba,relaxace + meditace, obdobi bez problemu) I presto si ale uvedomuji,ze to nemusi vyjit a ja bych si behem probihajiho tripu mohl velice intenzivne prat, aby to uz skoncilo. Muj dotaz: Lze pripadne utlumit neprijemne psychoticke stavy alkoholem? Pry dobre ucinkuje chlorpromazin coz bude take asi nejaky "tlumic".Vim ze mi reknete, at to radeji nezkousim , ze drogy by se kombinovat nemeli, a ze LSD neni droga pro zabavu, ale ja to stejne zkusim. Jde jen o to, jestli by nebylo lepsi (v pripade bad-tripu) se radeji OPIT nez se ZBLAZNIT. :O)) Dalsi dotaz: Piracetam (volne prodejny lek vyrazne povzbuzujici mozkovou cinnost) pry dobre zabranuje rozpadu ega(vnitrniho ja) pri sezeni s LSD, slyseli jste o tom neco? Dik za odpoved. Jinak jste super poradna!

Odpověděl: Jakub Minařík
Tak, smamozřejmě, že vám řeknu ať to raděj nezkoušíte. Ale i pokud jste se fakt pevně rozhodnul, tak to uvažte.
Alkohol myslím není to pravé. Mám tak trochu pocit, že byste se mohl opít a i (tím spíš i) zbláznit. Ten chlorpromazin, firemním názvem tuším plegomazin zvaný někdy familierně plegouš je neuroleptikum. To jsou léky které se používají k léčbě psychotických onemocnění a jsou to léky značné razance, které by měli pomoci vám integrovat myšlení. Nedoporučuju si s těmahle lékama hrát. Myslím že při blbě vytitrovaném dávkování se mohou potíže prohloubit. Asi bych spíše doporučoval - pokud by se trip ubíral vysloveně špatným směrem, aby ten kdo vás hlídá zavolal záchranku. Strávíte sice pár dní v PL Bohnice, ale budete mít větší šanci se z toho vymotat bez následků.
S tím piracetamem - nevím, spíš ne. A mam i tak trochu pocit, že to zbavení se pout vnitřního ega a plutí vesmírem je pro intoxikaci LSD žádoucí.
S tím setem a setingem-pokuste se před tou vaší plánovanou intoxikací abstinovat. Pokud možno delší čas. Být odpočatý, ... a mít někoho zkušeného kdo vás intoxikací provede. Snížíte tím rizika. Taky bych vám doporučil knihu Psychedelická zkušenost, příručka na podkladě tibetské knihy mrtvých. Napsal ji kdysi T. Leary společně s R. Alpertem a R. Metznerem - je tam návod jak se na trip připravit. Vyšla i v češtině jako soukromé vydání - edice Dveře. Asi dá práci ji sehnat-ale myslím, že se to vyplatí.
Jen na závěr - ještě to uvažte - pokud máte děs z blbýho tripu - to bohatě stačí na to, abyste ho přivolal. A víte - ve chvíli kdy se barevná kola která jsou neuvěřitelně krásná a rytmicky se před vámi točí, začnou mít nože a rozřezávají vás na plátky, je pozdě brát své rozhodnutí zpátky. :-)