Otazka
Marianna
Dobry den, ze ctvrtka na patek jsem si na akci vzala vic Extazi nez obvykle (beru 1 a pul a ted to bylo 4 - 5, ani si to presne nepamatuju) a problem je ten, ze me je jeste ted blbe - mota se mi hrozne hlava a taky je mi spatne od zaludku - pritom mam hlad, ale kdyz neco snim, mam pocit, ze se pobliju. Taky se mi chce hodne spat, ale mam pocit, ze se spis potacim mezi spankem a bdelosti, ze si vubec neodpocinu. Nemam chut nic delat, depresi ale taky ne, spis mi je jakoby vsechno jedno. Je to nasledek tech extazi a zmizi to samo, nebo mam jit k doktorovi? Dekuju

Odpověděl: Hana Stradalová
Zdravím Vás, Marianno, podle toho, co píšete, to vypadá na to, že se Vám podařilo se předávkovat. Jedna dávka MDMA v tabletě se pohybuje mezi 80 - 160 mg, takže když si to vynásobíte množstvím, které jste užila, můžete být ráda, že to nedopadlo hůře. "Optimální dávka" je totiž 2 mg/kg tělesné hmotnosti.Sice od užití extáze uplynulo již pár dní, ale stále u Vás přetrvávají potíže,a tak by bylo dobré se obrátit co nejdříve na lékaře. Nebojte se obrátit klidně na pohotovost, a hlavně informujte lékaře o tom, že jste měla velké množství extáze. Vaše problémy s tím určitě souvisí. Přijímejte hodně tekutin. V případě potřeby nás můžete zkontaktovat na tel. čísle 02/83 87 21 86 (fungujeme od 8 hod do 21 hod). Doufám, že Vás tato zkušenost pro příště odradí od tak rizikového chování - mohlo by to dopadnout ještě hůř !! Hodně štěstí. HS