thc v tele
unknown
Zdravim ,chcem sa opytat ako dlho mi mozu najst v tele THC ze som to vobec fajcil. BOlo to 1x a posledny. 3 sluky cez fajku. Ako dlho mi to mozu najst vo vlasoch, krvi , tuku, moci ? Som sportovec , bojove umenie , posilovna , plavanie .. CHcem sa to opytat znova lebo nikde som este nenasiel otazku ze to jeden clovek hulil len raz zivote. Mam strach a vsade su ine veci ale to su myslene na pravidelnych uzivacov. Dakujem

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, při jednorázovém kouření marihuany jsou testy z moči pozitivní pár dní až týden. To jsou testy, které se nejčastěji provádějí. V krvi se objevuje látka ještě kratší dobu, nejdéle by byo možné najít ji ve vlasech. Takové analýzy se ale provádí v podstatě jen při soudních procesech, jde o velmi drahou analýzu. Pokud jde tedy o standardní testy, nemusíte mít už po týdnu strach, že by se něco zjistilo. Při pasivním kouření (tedy když někdo v místnosti kouří marihuanu) testy nejsou pozitivní. Pro příště bude určitě lepší, když se takovým experimentům vyhnete, budete pak mít větší klid na sport, který je pro Vás určitě cennější zábavou.