Pomozte mi prosííím!!!!
marilyne
jsem totálně v pr*eli :,( od prosince jsem byla čistá a dnes jsem po jednom klukovi zase chtěla at mi sežene piko!!!! nenávidím se!!!! on mi řekl, že mi nic nesežene že nebude riskovat, že do něčeho spadnu..... ale já na to mám čím dál větší chut.... jen mi neříkejte, že mám přijít na pokec za vámi..... jsem z havířova

Odpověděl: Jakub Minařík
No, to byste měla docela kousek :-). Nicméně, myslím, že i v Havířově se najde místo, kam se obrátit. Vzhledem k tomu, že se zrovna nemohu probojovat elektronickým vesmírem k té správné informaci, ale přece:
Kontaktní a poradenské centrum drogové pomoci
Hřbitovní 12, 736 01 Havířov
Kontakt: Mgr. M. Bezděková
Tel: 069/6884854, 069/6884900, Fax: 069/6884854
Pokud by tohle ve vás nebudilo důvěru, tak vám doporučím ještě jeden kontakt, ale k tomu se vzhledem k výše zmíněným obtížím budete muset probojovat pomocí zlatých stránek. Zkuste zavolat na Hygienickou stanici v Karviné a chtějte Dr. Viktora Mravčíka. Myslím, že by vám dokázal poradit, kam by bylo nejlepší se obrátit.
Víte co, chutě přejdou a pokud je to takhle těžký, zkuste myslet na to, že máte abstinovat do zítřka. To se zvládá snadněji, než do konce života. Snad to zvládnete. :-)