Odborná otázka II.
Ivana
Děkuji za radu, ale dneska jsem se do - Bečkovská I., Višňovský P.: Farmakologie drogových závislostí, Praha, Karolinum, 1999 dívala a není tam, co bych očekávala. Ani vlastně nevím, zda existuje odpověď, ale ?? Je pravda, že při seminářích o mozku velmi často slyším, že se "ještě" neví, ale přesto. Zajímalo by mě, jaké části mozku droga ovlivňuje a na které oblasti nejvíce působí. Co se prostě dějě uvnitř mozkového kmene, či diencephalonu,.... atd. Ivana

Odpověděl: Jakub Minařík
Mno. Myslím, že nyní po mě chcete ty informace, které se já sám studuju v tlustých knihách a pokuším se je utřídit do takové podoby aby s tím co tam už mám vznikl maximálně takový zmatek, který zachová tu databázi co mám v hlavě ještě v použitelném stavu? Aha. Tak to vám asi takhle po internetu neporadím. Taky tak trochu předpokládám, ale možná se mýlím, že třeba ani drogy neberete, ale někde studujete. V tom případě vám nabízím následující variantu: Zavolejte. Pokud jste z Prahy, můžeme se potkat a promluvit si tom, co byste chtěla vědět. Možná vám doporučím nějaké další, ale spíše také mnohem tlustší knihy, nebo tak něco. 02/20803130