pervitin
psycho
Při injekční aplikaci pervitinu mimo žílu se objeví boule která je velmi bolestivá.čím si mohu urychlit hojení? Je lepší rozpouštět ve více či méně vody? Jsem hodně v prdeli?

Odpověděl: Jana Justinová
Boule, o které mluvíte, může být způsobená napíchnutím nervu, může to být také absces, pokud se do místa dostala infekce, ale takhle z popisu se to nedá přesně určit. Pokud jde o absces, měla by být boule z počátku horká, zarudlá, na omak tvrdá, později se může otevřít a začít hnisat. V počátečním stádiu pomáhá mazat místo několikrát denně mastí Ibuhepa nebo Heparoid. Tyto masti také pomáhají jako prevence, kromě toho vám udržují žíly vláčnější. Aby absces nevznikl, měl byste dávat pozor při aplikaci, aby nešla mimo žílu, což je méně pravděpodobné, pokud se o své žíly budete starat, právě mastí, nebo je střídat. Nejlepší by samozřejmě bylo vynechat injekční aplikaci vůbec a nahradit ji třeba šňupáním, nebo ideálně ničím. Pro žíly je také opravdu lepší, pokud si materiál rozpustíte ve více vody. Na poslední otázku bych řekla, že to není to nejhorší, co vás může potkat, ale taky ne věc, nad kterou byste měl mávnout rukou. Pokud byste si nevěděl rady nebo potřeboval nějakou další informaci, můžete k nám do K-centra kdykoli přijít (Osadní 2, Praha 7) nebo zavolat na č. 83872186.Také můžete navštívit jakéhokoli praktického lékaře. Přeji hodně zdraví.