Drogy
Neznámá
Dobrý den, mám bratra,který se v poslední době choval divně. Jednou byl agresivní, někdy vtipný, někdy normální. Tyto nálady se měnily čím dál častěji. Někdy nebyl několik dní doma, přestože má přítelkyni. Když se objevil prosil ji o odpuštění, občas i brečel, ale vždy se to opakovalo. je mu 30 let. Neustále jí lže a vymýšlí si nové výmluvy. Teď vyšlo najevo, že v něčem jede. Nechce se k tomu přiznat a nechce o ničem mluvit. Můžete mi poradit jak s ním jednat? Nebo mi prosím doporučte někoho s kým bychom si mohli pohovořit o tom jak postupovat. Jsme z Jičínska. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, to, jak situaci popisujete, by mohlo odpovídat konzumaci nějakých psychotropních látek, s jistotou Vám to ale přes internet potvrdit nemohu. Žádáte o kontakt na odborné zařízení. Myslím, že v tuto chvíli je to opravdu nejrozumnější řešení, zajít se osobně poradit o tom, jak dále postupovat, jak nejlépe bratra motivovat, aby on sám odborné zařízení navštívil a tento svůj problém začal řešit. Uvádíte, že jste z Jičínska, pokud se jedná o Jičín v Libereckém kraji, nejbližší zařízení jsem našla tato: Liberec, Centrum ambulantních služeb - program ambulantního poradenství, ADVAITA, o.s. Rumunská 14/6, Liberec, 460 01 telefon: 482 750 607 Drahuše Tkáčová, DiS. http://advaitaliberec.cz Semily, AT poradna při Nemocnici s poliklinikou Špindlerova 394, Semily, 513 01 MUDr. Vít Šlechta http://www.nemlib.cz Liberec, poradenská praxe Ambulantní program Gagarinova 877, Liberec 6, 460 06 telefon: 482 771 835 Mgr. Igor Pavelčák http://www.poradna-rodina.org A pokud se jedná o Nový Jičín na severní Moravě: Psychiartická ambulance ( psyciatrická léčba ) Sokolovská 1410/22 Nový Jičín tel : 556 710 260 MUDr. Přemysl Mikeš, Ph.D. Hranice, Kontaktní centrum KAPPA Skalní 1059, Hranice, 753 01 telefon: 581 607 022; 605 211 218 fax: 581 607 022 Ivo Vavřík http://www.kappa-help.cz Hranice, Psychiatrická ordinace pro léčbu alkoholismu a toxikománie Svatoplukova 10, Hranice, 753 01 telefon: 581 601 602 Zatím přeji hodně štěstí a když tak ještě napište. M.K.