marihuana
werhy
dobry den prosimvas v uteri sem mnel asi 4 sluky marihuany jinak ji praktycky nekourim a dalsi utery tedy za tyden du na 15ti letou prohlidku zjistuje se tam pritomnost thc v krvi ? pokud jo mam sanci to zesebe jeste nejak dostat ? diky za odpoved

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, standardně se testy na přítomnost drog z moči (z krve se většinou nedělají) při běžné lékařské prohlídce neprovádějí. Testů se tentokrát obávat nemusíte, ale jistá rizika užíváním marihuany (zvláště pak v 15 letech) podstupujete. Když budete mít chuť si o marihuaně něco přečíst, mrkněte se na stránky této poradny – informace najdete pod heslem Halucinogeny – Cannabinoidy. Mějte se hezky. P.S.: Jenom pro zajímavost: detekce THC z moči je 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní , detekce z krve je do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní. A proto, abyste ze sebe THC rychleji dostal, nic moc udělat nemůžete.