nezvládám to
xxxxxxxxxxxxxx
myslíte že není jiné řešení než další léčba ?? Pro mě bz to by to znamenalo zase všecno od začátku absolvovala jsem 6 protidrogových lečb, te'd když mám konečně zaměstnání nevím jastli by to by to bylo to pravé, myslíte že tedy v poctatě pokračuji v jiné závislosti? odpověď z dotazu 104295

Odpověděl: Dana Pěčová
Myslím si, že pít a užívat léky dohromady s dřívějším problémem závislosti na heroinu může být pokračováním v jiné závislosti. Navíc máte daleko větší náchylnost do jiné závislosti upadnout. Proto v tom vidím nebezpečí pro vás. Samozřejmě netvrdím, že v tom již lítáte, ale je to třeba mít na paměti. Také nevím, zda musíte podstupovat novou léčbu, ale asi by stálo za to, alespoň docházet do ambulance, tím můžete zamezit recidivě a nemusíte opouštět zaměstnání, které vás může držet nad vodou. Víte, člověk většinou sahá k látkám měnící stavy vědomí nebo otupujícím, či povzbuzujícím, když není úplně spokojen s tím, jak žije nebo ho trápí dušička. Pokud byste chtěla, můžete mi zavolat na tel. 02/ 20 80 31 30 a možná budeme mít více prostoru k povídání. Myslím, že je dobré, že jste se nad tím sama pozastavila a máte pocit, že něco není v pořádku.