nezvládám to
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
skoro rok abstinuji z heroinu, snazim se chodit do práce prostě normálně fungovat ale poslední dobou se snažím se zase nečim zmasti přesto že vim co to obnáší prozměnu teď chlastám a jím klepky začíná mi bejt zase všechno jedno!!!!!!!!!!

Odpověděl: Dana Pěčová
Doporučuji vám co nejdříve navštívit nějaké zařízení pro léčbu závislostí, protože právě popisujete recidivu. Myslím, že by bylo škoda svou abstinenci zahodit. Ono je těžké začít vše po braní měnit - začít pracovat, hledat uspokojivé vztahy s neberoucími, rovnat vztahy v rodině, zvládat sám sebe a své nálady, chutě, deprese, ...Máte něco pro svou radost? Něco, co vás těší a na co se těšíte? Někdy pro samé musení na tuto důležitou drobnost můžete zapomenout a potom je jen krok k tomu, jak se zmastit. Přemýšlejte o tom a možná najdete i když třeba nepatrné důvody, proč přestat pít. To, že neberete H, ale pijete s léky dohromady je jen druhá strana jedné mince zvaná závislost. Možná zvažte, zda vyhledání pomoci by nebylo dobré řešení.