Adipex retard
petra
Zdravím Vás! Asi tak 2 až 3 roky beru Adipex ret., tak asi měsíc, poté to chvíli vydržím, a zase si ho musím vzít. Původně jsem s tím začla, abych zhubla, protože jsem měla lehkou nadváhu (172/70), pak jsem zhubla (na 56 kg) a zjistila jsem, že mi pomáhá i na učení a celkově se cítím lépe, taková nabitá energií, ne jako předtím, to jsem se skoro "plazila". Chtěla bych se tedy zeptat, jaké jsou možné vedlejší účinky a možnosti zbavení návyku. Díky za odpověď a nashle Petra

Odpověděl: Jakub Minařík
Možné nežádoucí účinky: Zřídka projevy alergie, kopřivka, závratě, bolesti hlavy, nespavost, nervozita, sucho v ústech, nauzea, zvracení, zácpa, průjem, arteriální hypertenze, tachykardie, srdeční dysrytmie, poruchy sexuálních funkcí, poruchy mikce. Při dlouhém užívání (déle než dva měsíce) může dojít k poruchám soustředění, snížení výkonnosti a změnám osobnosti.
Máte asi pravdu, že by stálo za to Adipex vysadit. Doporučil bych vám si vzít delší volno, naplánovat si něco smysluplného, vzít s sebou dostatek vitamínů a začít abstinovat. Pokud jde o další krize - zkuste si vytvoři na každý den nějaký smysluplný plán a vyplnit dny aktivitou. To by vám mohlo pomoci krize překonat. Připravte se ale na to, že bude nezbytné vynaložit dlouhodobé, koncepční úsilí. A to se ne vždy podaří. Pokud by nastaly problémy, bylo by asi dobré se jít někam poradit. Pokud jste z Prahy, nebo blízkého okolí, nabízím naše služby. Stačí zavolat. :-)