Otazka
Danuska
Ahoj,...mám na vásjeden dotaz.Vlastně de o to ce se mě stalo tento pátek.Skvěle sem se bavila na diskotéce,...samozřejmě s malou dávkou alkoholu...šla sem na plac tančit mezi nějaký neznámí lidi,všimla sem si,že maj nějakou malou lahvičku a z ní cosi čichají....smrdělo to jak nějakej benzín,nebo co,párkrát sem se jich ptala co to je, ale mělo to divnej název,kterej sem hned zapoměla,mám dojem že to začínalo na M...nebo K...nevím...několikrát sem si čichla taky,...byla sem po tom malinko oblblá,jinak nic.Ale hrozně by mě zajímao co to tak mohlo být...PROSIM poraďte,...díky

Odpověděl: Jakub Minařík
Nic mě speciálního mě nenapadá. jen snad organická rozpouštědla, která která by mohla i výše popsaným způsobem účinkovat, zas mám ale pocit, že byste to poznala. V tomhle případě bych pro vás měl asi upozornění-organická rozpouštědla jsou látky, které patří mezi drogy s asi nejvážnějším dopadem na zdravotní stav a to jak při dlouhodobém , tak i při jednorázovém užití.
Jen mě tak napadá, že užívání něčeho, co neznám, nevím jak to funguje a nejsem si jest původem nepatří mezi nejlepší nápady. :-)