Otazka
Marie
Děkuji Vám za odpověď. Destičky určitě pořídím. ptám se proto, že moji rodiče nevěří vlastnímu nosu mezi očima, pokud jim sestra poví, že ho tam nemají. Rodiče jsem ohledně sestřiného chování varovala před rokem, nyní už jsou to i sousedé a policie a oni stále nevěří. Zkrátka věří, že rodič má svému dítěti důvěřovat. Bohužel to se mění před očima rychlostí denního světla.

Odpověděl: Bára Orlíková
Kdyby vás zajímalo něco o těch testech víc, tak to najdete na adrese www.dynex.cz (testy na drogy) nebo na www.dadebehring.com (services/ drug monitoring). Jen vás chci upozornit, že test může vyjít negativně i pozitivně, což jistě víte, ale stálo by za to uvažovat o tom, co budete v každém z těchto případů dělat, k čemu informaci o výsledku testu použijete, čeho chcete dosáhnout, čemu zabránit, co způsobit, koho před čím uchránit... Jedna věc je totiž tu informaci mít a druhá věc je s ní nějak naložit. Jedna varianta je taky zkusit poradenskou linku K-centra 02/83 87 21 86 a tam konzultovat to, jak se situace vyvíjí a jak v ní postupovat dál. Druhá varianta je samozřejmě ptát se přes poradnu, ale pokud se situace mění rychlostí světla, možná bude potřeba rychlých kroků, a to vám spíš umožní kontakt s K-centrem. Soudím, že to teď nemáte zrovna jendoduché a že vám není nic moc, takže jsme vám samozřejmě k dispozici, pokud se budete potřebovat jakékoli další informace. Hlavně si toho na sebe nenakládejte víc, než unesete :-) Držím palce.