E E E E E E E E E E E E E
fujfuj
slyšel jsem, že při požití E se dost MDMA vyloučí močí a navíc je v tom ještě MDA, takže by mě zajímalo jen tak jako teoreticky jestli kdyby se to vypilo bude to působit znovu tak jako kdydych si dal E? (doufám že sem vám není špatně :))

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi ano. Jen byste té moči musel vypít poměrně dost. Na vašem místě bych preferoval čerstvou. Myslím, že méně čpí a tak by to bylo snesitelnější.
Kdyby vám potom nebylo dobře, nezapomeňte do interpretace svého stavu zahrnout i reakci na nestandardní aplikační formu drogy. Zdá se mi totiž na střední evropu v této době dost naturalistická a nezvyklá a mohla by vyvolat i negativní emoční odezvu, která se promítne do prožívání intoxikace. A to nejen u vás, ale i ve vašem okolí.
Dobrou chuť. :-)
P.s. Pro případné rejpaly-předchozí řádky patří spíše do kategorie vážně-nevážně. Pokuste se je tak prosím brát. Děkuji.