Pro MUDr.Minaříka
Sára
Dobrý den pane doktore, děkuji za odpověď. Máte pravdu, nahradit jedny léky druhými, to opravdu není dobré řešení, alespoň ne dlouhodobě. Sice mám za sebou malilinké vítězství, tři dny jsem vydržela bez svého ( nyní už neoblíbeného tramalu ), ale až se přihlásí moje migrénka, tak nevím, jak to zvládnu. Každopádně, hned zítra se objednám ke své paní neuroložce a zkusím jí přesvědčit, že vzhledem k tomu, že je mi 30, tak nehodlám zbytek života trávit na práškách. I když ona na to má poněkud jiný názor. Pokud bychom se spolu nedohodly, tak ráda využiju Vaší nabídky a obrátím se o radu na Vás. A ještě jednou mnohokrát díky a držte mi palce. Sára.

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že tohle je rozumný postup. Asi bych vám skoro doporučil se ozvat v každém pádě. Myslím, že když si uvědomujete že máte s léky problém a i když závislost vznikla z důvodu onemocnění - budete potřebovat v odvykání podporu. Ono to není snadné, ale akutní stav člověk většinou nakonec zvládne. Ale - on je to běh na dlouhou trať. A udržet dlouhodobé, koncepční úsilí bývá těžké. :-)
Držím palce.:-)
P.s. Kdyby vaše neuroložka měla pocit, že by se mnou o tom ráda mluvila-můj telefon je 02/ 20 80 31 30.