Otazka
Petr
děkuji MUDr. Páleníčkovi za odpověď a obrátil bych se ještě s jedním dotazem. Zrovna minulý týden jsem neměl co dělat a tak sem šáhl po..........nebojte šáhl jsem po knize. Je to sice starší kniha, ale úplně sem se do ní začetl a jakožto nečtenář jsem během víkendu překousnul 289 stránek jako nic. Kniha nese název Memento od radka Johna...určitě znáte. Tím také směřuje můj dotaz. Prosím nevíte ještě o podobně zaměřené literatuře? Nemyslím přímo nějaké příručky ale prostě knihy takovéhoto rázu. Příběh a tak dále. Děkuju a S pozdravem Petr

Odpověděl: Bára Orlíková
Napadá mě knížka Děti ze stanice ZOO, možná vám to něco říká, autorka Christiana F, autobiografický příběh. Taktéž Feťák (eventuelně Dopisy o Yage, Nahý oběd) od W. Burroughse, taky dost autobiografické. Když jsme u těch beatniků, tak třeba J. Kerouac, Podzemníci. Zajímavé jsou taky Brány vnímání, A. Huxley, to sice není úplně příběh, ale mohlo by vás to bavit. Až to přečtete, tak napište, pošlu vám další tituly, ok? Mám v záloze ruskou knížku o morfinistovi, nějaké české a pár amerických příběhů o drogách :-)