heroin
alena
ahoj už 2roky jsem na perníku a 12xasi?jsem zkoušela ejč vzali mi dceru a já nevím jak žít díky ní jsem to zvládala ale ted?nechci žít bez ní.život je svině já ho zkazila ale mě taky nikdo nepomoh nedávno jseem to zkoušela zkončit ale zachránil mě kamarád z jednoho chatu ale já mu nemůžu poděkovat naopak pomozte mi proosím chci dcerku zpátky ale chci i umřít prosím

Odpověděl: Jakub Minařík
No mám dojem, že na tom nejste právě nejlépe. Ale dobrá zpráva je, že píšete. To znamená, že s tím chcete něco udělat a to dává trochu šancí, že by se to mohlo povést. :-)
Nabídl bych vám protiváhu vašim úvahám o tom co s tím. Asi zásadní otázka je, zda o dceru stojíte tolik, že jste ochotná měnit to, co děláte, jak myslíte. Prostě, proto, abyste dostala dceru zpátky se musíte dostat do stavu, ve kterém budete moci tomu kamarádovi z chatu poděkovat. Tak trochu si myslím, že měnit chcete, nebo se mýlím.
Asi čekáte, že vás teď začnu lámat do léčby (možná to už někdo dělal), ale nezačnu. Myslím, že tohle je vaše rozhodnutí a vy sama musíte přijít na to co a jak chcete udělat. Dovolím si vám nabídnout pomoc svou, nebo někoho z kolegů, pokud budete chtít si tom s někým povídat. I tohle je na vás. Vím, že každý kdo prožívá takhle blbý stavy a dělá komplikovaná rozhodnutí má chvíle, kdy s tím chce být sám i chvíle kdy o tom chce s někým mluvit. Když budete jen trochu stát o to na tom nějak víc pracovat-stačí se ozvat-můžete se obracet přímo na mě (budu rád, když se ozvete), nebo na někoho z kolegů v poradně. Dejte na sebe pozor. :-)