pervityn.jak se ho zbavit
keit
dobry den.chci se zeptat jak co nejdřív dostat pervitin s těla ven.a jak dlouhoi se v těle drží.a jestli pomahlaji nějake latky k detoxikaci organismu od pervitinu.děkuji za odpověď

Odpověděl: Uživatel Testovací
Zdravím, tak tedy popořadě: 1. Urychlit proces, kdy pervitin z těla odchází, příliš nejde. Zásadní je drogy dále neužívat. Dobré je mít přísun hodně tekutin, tělu pomohou vitamíny, minerály (magnesium), dost spát a odpočívat. 2. V moči je měřitelný 3 - 21 dní, vždy záleží na intenzitě (kolik a jak často) užívání. V krvi se drží 1 - 3 dny. 3. Žádné látky moc nepomáhají, odbourávání je otázka farmakokinetiky. 4. Varianta je také se přiznat, případně o užívání nějak jinak mluvit než v situaci nad rozbaleným testem. Nevím v jaké jste situaci, kdybyste měl zájem mluvit s odborníkem, můžu Vám poslat nějaké kontakty.