přednáška
jana
Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o radu. Hledám do naší školy nějakého drogového prevenstistu, který by dětem přiblížil problematiku drog. Jsme speciální škola ze Zbůchu u Plzně. Můžete mi prosím poradit, kam bych se mohla obrátit? Připadně, zda sami neprovádíte tuto činnost?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Organizace SANANIM, pod kterou patří tato poradna, nemá speciální centrum pro primární prevenci, které by se zaměřovalo na školní děti. Mohu Vám doporučit P-centrum - středisko primární prevence v Plzni, kde byste mohla zkonzultovat možnosti spolupráce. Případně se můžete obrátit na protidrogového koordinátora v Plzni, který by Vám jistě byl také schopen poradit i jiné vhodné zařízení, s nímž byste mohli spolupracovat. P-centrum; středisko primární prevence Centrum protidrogové prevence a terapie, o.p.s. Plachého 6, Plzeň, 301 00 telefon: 377 220 325 Mgr. Jana Kadlecová, DiS. http://www.cppt.cz Krajský protidrogový koordinátor Plzeňského kraje Krajský úřad Škroupova 18, Plzeň, 306 13 telefon: 377 195 087 Mgr. Filip Zapletal http://www.kr-plzensky.cz