Doplnění dotazu 850707
Jana
Doplňuji informace ohledně nezletilého syna.Máte pravdu,že nevím,zda jde o závislost či experiment.Teď momentálně má snahu.Ale přestal chodit do školy,brigádu žádnou nemá..celé dny prospí,neustále něco slibuje,ale nic nedodrží.Už dlouho nevydržím nedělat nic.Máme velké štěstí, že má přítelkyni,která se ho z toho snaží vytáhnout,ale už i jí dochází trpělivost.Jsem z Prahy.Děkuji za radu

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, právě čtu, jak se Váš příběh rozvětvuje. Ať jsou v tom drogy či něco jiného, popisujete další problematické chování jako nechození do školy apod. Bohužel nevím, kolik je synovi let. Ale snad to nebude vadit a na následujícíh kontaktech najdete potřebnou pomoc: http://sananim.cz/zarizeni-20-Poradna-pro-rodice-(PPR)/info.html http://www.prevcentrum.cz/CPMR/Rodina.aspx pokud výše neuspějete, můžet ještě zkusit http://www.icm.cz/drogy-a-jine-zavislosti-adresar-organizaci níže na stránce se zde nabízí poměrně dost dalších kontaktů - pod Ambulantní péčí a poradenstvím. Přeji ať brzy najdete potřebnou pomoc a situace se zlepší ku prospěchu všech členů rodiny. TH