Otazka
Milan Šťastný
Pro pana Martina Hulíka: Pokud budete chtít odpovědět, prosím učiňte tak, až nebudete pracovně vytížen, neboť tento "dotaz" není příliš důležitý. Uznávám - moje testovací dotazy jistě nutné nejsou, jenže občas je vhodné nějaký ten test udělat, abych věděl, jak to u vás funguje. K té filtraci: asi by bylo vhodné, kdyby vám správce vytvořil přístup jen k editaci dotazu, která by pro vás byla pod heslem někde na vašich stránkách. Nemyslím, že zodpovědnost identifikace je jen na straně tazatele - ten může chtít někoho záměrně poškodit. To je podobné jako tvrdit, že odpovědnost za bezpečnost operačního systému od našeho milého M$ je na straně hackera. Je přeci věcí výrobce, aby to zabezpečil. Jenže ten uživateli řekne, že si za vniknutí do systému může uživatel sám, protože nemá stažený service pack (řádově desítky MB). Teď jsem trochu odbočil. Na závěr: myslím, že byste potřebovali reklamu. Od té doby, co jsem o vás někdy dávno slyšel v rádiu, jsem už neviděl vůbec nic.

Odpověděl: Jakub Minařík
Vzhledem k tomu, že Martin Hulík je teď 14 dní pryč si troufám vstoupit do vaší debaty. Martinovi jsem váš dotaz přeposlal. Co odpovědět moc nevím, neb to vnímám jako závěr vaší komunikace. Takže, pokud budete chtít ve vaší komunikaci pokračovat, napište mu za 14 dní.
S tou reklamou-ano, máte pravdu. Ale pokud se máme každým dotazem seriozně zabývat-tak jich musí být jen tolik, kolik zvládneme odpovědět. A to někdy bývá na hraně. A vždycky po reklamní kampani je to z prominutím na p... A to odpovídám docela rád a většina lidí, kteří na poradně spolupracují také. Takže s tou reklamou musíme opatrně. Mám na poradnu trochu dohlížet a tak raději uvidím méně dotazů a odpovědí, ale kvalitních .... :-)