Piko
Loana
Můj přítel bral 2 měsíce piko v dávce 0,01mg. dennně. teď 2 dny nebere a má příznaky- pálení očí, průjem, bolení břicha, strašná únava, pořád spí a točí se mu hlava. Mohou to být abstinenční příznaky? Za jak dlouho poleví? Má na to brát nějaké léky? Za jak dlouho se piko dostane z organismu tak, aby byl čistý?

Odpověděl: Jakub Minařík
Jestli přítel bral tolik kolik píšete, nemůže mu bejt nic. Je to tak strašně málo, že by to vůbec nefungovalo. Takže toho bral asi víc. A podle popisu těch příznaků-jestli k tomu má i rozšířené zornice-tak to byl spíš heroin. V každém případě-odvykací stav by měl odeznít za několik dnů-pokud bral jen 2 měsíce musí to odeznít velmi rychle. Do nejdéle 14 dnů by měl být v pořádku. Pokud by nebyl, tak nastala nějaká komplikace-kecá a neabstinuje, dostal při braní nějakou chorobu a nebo něco potkal úplně někde jinde (např. i abstinující pervitinista může dostat chřipku). :-)