EXTAZE
Pavel
Kdyz jdu na party tak bud si dam 1x extazi a nebo 2litry vina.Co je pro moje zdravi lepsi?Chci vedet co je horsi.ja vim ze napisete hned vic extaze.Proc?

Odpověděl: Martin Hulík
Asi vás překvapím. Nemyslím, že by extáze byla horší. Ono je docela jedno čím si ničíte zdraví. Obojí funguje spolehlivě. Asi jsem jsem vám neodpověděl, ale ono fakt nelze říct, o kolik procent je extáze lepší nebo horší než alkohol. Záleží na množství, frekvenci, délce užívání, tělesném a psychickém stavu, okolnostech užití, zkušenostech s jinými drogami, zákonném statutu alkoholu a extáze, specifických rizicích jednoho či druhého, a tak.
Takže by bylo vhodné zjistit, jak jste na tom se zdravím, vyhledat co nejvíc informací o extázi a alkoholu, popřemýšlet jak jste na tom s drogami a alkoholem a pak vám z toho snad vyjde nějaká rozumná odpověď.