re noname a jeho nazor
SicBoy
Chtel bych se jeste vratit k prispevku od Noname a rict mu snad jen, ze kdyz uz chce neco rozumneho napsat-klidne se to obejte bez tech sprostych slov a tez nechapu jak muze par lidi kazit reputaci celeho sveta .. je to k smichu. No kazdopadne se chci zeptat jestli nahodou nevite o nejakem leku co by zmirnoval ucinky lysohlavek co se tyce zdravotni stranky ( poskozeni jater, atd...) ... :) a zajimalo by me jestli vy - tedy lide co odpovidaji na dotazy maji zkusenosti s drogamy..resp. "vi o cem to je" :)

Odpověděl: Jakub Minařík
K první části dotazu-snad jen že přědávám. A asi máte pravdu, jde to i bez sprostých slov.
Ohledně těch lyso-jejich toxicita je nízká, alespoň pokud vím, takže snad jen obecně-hepatoprotektivy a vitaminy si neuškodíte a tím, že budete víc pít (nemyslím alkohol, ale tekutiny) taky ne. Jen snad-lysohlávky jsou docela silný halucinogen a rizika s tím spojená jsou myslím nemalá-takže bych doporučoval se jim vyhnout.
Dotaz na vlasrtní zkušenosti je myslím hodně nad rámec toho, co bychom byli v poradně ochotni odpovědět (je to příliš osobní, a tohle je přec jen veřejné fórum). Jen mě napadá, že pokud děláte s lidma kteří berou (a chodí za vámi i intoxikovaní) dost dlouho, tak vite o čem to je stejně dobře jako oni. A taky mě napadá, že v mnoha zařízeních pracují i bývalí uživatelé.