chemicky strukturalni vzorec Noradrenalinu-Leverteronal
Pet
Zdravim vas a prosim o pomoc, maturuji z chemie- no uz zejtra!-potrebovala bych se dozvedet chemicky strukturalni vzorec noradrenalinu a popripade srovnani s Amfetaminy.Za odpoved predem dik. Prosim co nejdriv zitra uz bude pozde Petra

Odpověděl: Martin Hulík
Obávám se, že v půl desáté večer nejsme v sestavě, která je zrovna ve službě, schopni řádně zodpovědět váš dotaz. Potřebovali bychom víc času.
Ale kdybych do toho šel, pátral bych na internetu - a vám doporučuju totéž. No, i když večer před maturitou by možná bylo lepší pořádně se vyspat a pustit to z hlavy. Nebojte, dobře to dopadne. I bez noradrenalinu :-))
Jestli se chcete ještě trochu potrápit, podícejte se na stránku: http://www.lf1.cuni.cz/~zfisar/bp/3.3.htm -myslím, že tam najdete odpověď.
Hlavně klid a nebuďte zbytečně nervózní. Zejtra to bude za váma. Oslavujte přiměřeně.