Perník
Dee Dee
Zravim, jen jsem se chtěla zeptat, jak dlouho se perník uchovává v těle? Myslím, po jak dlouhé době lze zjistit (z moči nebo krve), že člověk smažil.

Odpověděl: Bára Orlíková
Pervitin je detekovatelný z moči 2 - 14 dní po posledním užití. Doba, po jaké se užití dá zjistit, závisí na dalších faktorech - intenzitě předešlého užívání, dávce při užití apod. Více informací by vám v případě zájmu poskytli v Toxikologickém informačním středisku, Na Bojišti 1, Praha 2, tel.: 02/ 24 91 92 93. P. S. možná by bylo taky fajn se ptát na regeraci těla po užívání pervitinu, nejen na to jak dlouho se dá to braní zjistit :-)