drogove testy
xxx
Chci se zeptat na protidrogove testy z lekaren i od doktora. Jejich cenu a spolehlivost. A dobu po jakou je mozno najit v moci THC a Pervitin.+ dalksi info

Odpověděl: Hana Stradalová
Zdravím Vás, v lékárnách se dají koupit tzv. testovací destičky, díky nimž se dá určit přítomnost látky v moči. Buď jsou určeny pro jeden druh látky (např. THC, opiáty apod.) a stojí kolem 100,- Kč, nebo jsou testy pro více látek najednou, jejichž cena se pohybuje od 400,- Kč výše. Spolehlivost těchto testů je poměrně vysoká, ale záleží na době, která uběhla od požití látky. Detekovatelnost jednotlivých látek v moči je zhruba taková : pervitin 2 - 14 dní, opiáty 1-3 dny, kanabinoidy 1 - 30 dní, benzodiazepiny 7 dní, barbituráty 30 dní, kokain 24 hodin, samozřejmě také záleží na kvalitě a množství látky. Další možnost je nechat si udělat testy u lékaře, který odebere vzorek moči a zašle ho na nejbližší toxikologickou laboratoř. Nebo je možno se na toxikologickou laboratoř obrátit osobně, rozbor jednoho vzorku moči Vás přijde zhruba na 400,- Kč. Pokud by Vás zajímaly ještě nějaké informace k testům či látkám, obraťte se např. na Toxikologické informační středisko, které sídlí na adrese : Na Bojišti 1, Praha 2, tel: 02/24 91 92 93 nebo na naše zařízení : K-centrum SANANIM, Osadní 2, Praha 7-Holešovice, tel: 02/83 87 21 86. Přeji hezký den. HS