Otazka
Twisp
Jaky vliv ma /muze mit/ dlouhodobe, kombinovane uzivani pika a koksu a extaze na muzskou potenci? Jak dlouho po vysazeni se da ocekavat opetovne zlepseni?

Odpověděl:
Vliv na potenci to jistě mít může. Ovšem moc studií na toto téma jsem neobjevil. Když, tak většinou hovoří spíše o poruchách erekce (kromě kokainu) a o intenzivnějším prožívání sexuálního aktu jako takového u akutní intoxikace MDMA a pervitinem. Pod dlouhodobým dopadem užívání těchto látek na potenci bych bych si dokázal představit, že sexuální prožitky pod vlivem drog jsou často mnohem intenzivnější než bez těchto látek, stejně tak navazování sexuálního kontaktu je často snažší s drogou než bez drogy. Díky tomu může být bez drogy pro někoho mnohem těžší navazovat sexuální vztahy díky psychickému stresu, který pod vlivem drogy je mnohem menší. A to se může projevit i tím, že je mnohem obtížnější dosáhnout patřičného vzrušení, erekce a intenzivního sexuálního prožívání. Nicméně tato otázka je rozhodně mnohem složitější a pokud máš problémy tohoto charakteru bylo by vhodnější se obrátit na odborníka, tedy nejlépe sexuologa.