tak vselijak
nevim
beru obcas extazi (uz skoro rok)...tak nejak to zvladam vetsinou ji beru tak 1-2krat za mesic(1-2tablety) ...chtel sem se zeptat jestli je mozne brat pervitin jen na parties....?? jo a jeste jedna otazka da se nekde koupit cistej kofein??slysel sem o tabletach Caffit tak sem si je koupil ale i kdyz sem jich sned 20 tak to na me nemelo nejake vetsi ucinky......dik za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Jestli máte v úmyslu přejít z Extáze, kterou už asi rok "tak nějak zvládáte" k pervitinu, tak si to fakt rozmyslete. Jeho účinek je přece jen o dost razantnější a důsledky jeho užívání včetně vzniku závislosti vás můžou dost rychle a nemile překvapit. No a k těm parties. Jasně, že můžete užívat pervitin jen na parties, ovšem taky můžete brzo zjistit, že jste na nějaké takové akci příliš často... A pak už je vcelku jedno, jestli perník berete na parties nebo kdekoli jinde. Dál, tablety Caffit, vzhledem k tomu, že jsou volně prodejné, tak asi opravdu nesplní vaše očekávání o nějakém výraznějším účinku, ani když jich sníte dvacet. To spíš riskujete žaludeční vředy. Kofein v čisté formě se sehnat dá, ovšem na netu jsem našla jediný odkaz, a to na výrobce chemických látek pro potravinářství a farmacii, kde byste musel kofein kupovat na kila. Navíc si nejsem jistá, co úžasného si od užití kofeinu slibujete? p. s. pokud si chcete přečíst něco o kofeinu, tak můžete na www.biotox.cz a o přípravcích obsahujících kofein třeba na www.lekarna.cz. Jestli máte ještě další dotazy, tak se ptejte dál :-)