Otazka
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ahoj,rada bych se zeptala-rok sem brala pervitin,ted 2 mesice jsem cista a uz nic neberu.Jak dlouho bude trvat nez se me tělo zcela procisti?Nekde sem slysela pul roku

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím, co máte na mysli tím úplným pročištěním těla :-) takže vám nemůžu říct, jak dlouho to bude trvat. Nicméně k tomu, aby se vaše tělo po užívání pervitinu co nejlépe a nejrychleji zregenerovalo, je nejvhodnější použít nějaké rostlinné preparáty, pročišťující čajíky apod. Taky je dobré přestat užívat ty látky, které regeneraci nenapomůžou a jsou pro vás ohrožující z důvodu rizika relapsu, to znamená všechny drogy včetně alkoholu. Možná bych být vámi uvažovala i o tom, jak se zregenerovat psychicky, nejen fyzicky... Protože vaše další abstinence bude ještě asi vyžadovat nějaké úsilí a nezávisí jenom na rychlosti "pročištění" vašeho těla. Docela by vám v tom mohlo přijít vhod nějaké doléčovací centrum. Pracuju v pražském DC. Takže když byste se chtěla na něco dalšího zeptat, můžete zavolat na 02/ 84 82 68 44 nebo napsat na aftercare@sananim.cz. Držím vám palce. Dva měsíce abstinence jsou dobrej základ :-)