E nebo smah?
live_people
Je lepší brát pořád dokola E když mi to chybí už i vedne, nebo je lepší rovnou smah? Dá se odvyknout ze smahu? Nebo byh se pak musela léčit?

Odpověděl: Bára Orlíková
Možná vám neodpovím na otázku, co je lepší, protože ve vaší situaci je to z bláta do louže. Není opravdu nejlepší řešení zaměňovat jednu drogu, kterou nezvládáte, za druhou. Předpokládám, že smahem myslíte perník, i když je v podstatě jedno, čím se budete snažit E nahradit. Být na vašem místě bych začala uvažovat o tom, jestli nebude lepší s tím seknout. Protože tím, že přejdete na něco jiného, si spíš přihoršíte. Rozhodně nebude odvykání jednodušší... A ještě k té léčbě. Možná ani nebudete muset ani přecházet na jinou drogu... Snažte se trochu brzdit. Vypadá to totiž, že by se vám pak nemuselo podařit zastavit... Zkuste o tom přemýšlet a kdyžtak se ptejte dál.