Otazka
Kamila
Ja ani tak nemam dotaz k drogam jako k Vam osobne. Zajimalo by me, jestli se nebojite pracovat s narkomany a co Vas vedlo k tomu, ze jste si zvolili prave tuto oblast pro svou praci. Ja osobne jsem krome marihuany nikdy zadnou drogu nevyzkousela, ale strasne me zajima vsechno o lidech, kterï si pichaji heroin nebo pervitin. Strasne me to pritahuje (lepsi slovo je asi fascinuje) a na druhou stranu zase strasne desi. Mam strach z lidi, ktery drogy berou, ale presto me zajima, jak se k nim dostali a co je vedlo k tomu, ze je zacali brat. Sama jsem hodne citlivej clovek, takze nemuzu stoprocentne tvrdit, ze bych drogy nikdy nezacala brat, protoze je mozny, ze se v mym zivote stane neco, co proste neunesu a najde se v tu chvili nekdo, kdo mi drogu nabidne a ja si ji, protoze budu na dne, koupim. Vim, ze takhle se problemy neresi, ale zivot je dost tvrdej a vetsinou je v nem vic spatnyho nez dobryho, takze lidi, ktery do toho spadli, na jednu stranu chapu. Je to asi divny, ale strasne zavidim Vam i streetworkerum (nekdy si rikam, ze bych chtela delat to, co Vy, ale pak prevazi strach) , ze se s narkomany kazdy den setkavate, ale taky Vas moc obdivuji, ze z nich nemate strach. Ja vim, ze to jsou lidi jako my ostatni, ale vetsina z nich uz je na tom asi dost spatne a udelali by cokoliv, aby ziskali drogu nebo penize na ni a Vy jste velice snadnym tercem.. Dekuji, ze jste docetli az sem a predem Vam chci podekovat za odpoved.

Odpověděl: Dana Pěčová
Upoutala mě vaše fascinace a strach lidmi, kteří berou tvrdé drogy. Píšete, že jste citlivý člověk a sama jste drogy zkusila. Zkuste přemýšlet o vlastním životě, proč vám připadá tak tvrdý a je v něm víc špatného než dobrého. Třeba zjistíte, že můžete něco přehodnotit a něco se jen tak tvrdě tváří. Možná nejste se svým životem moc spokojená a tak vás přitahuje něco, co jako by je a není reálné. Rozhodně vás to tak zaměstná, že nemusíte přemýšlet nad svými starostmi a radostmi. Jenom teď nevím,... odpověděla jsem na váš dotaz tak, jak jste chtěla?