léčba závislosti na automatech
Eva
Dobrý den, potřebovala bych kontakt na nejbližší léčebnu závislých na hracích automatech. Můj bratr, který dosud žije s rodiči má s touto závislostí problém. Chtěla bych jim nějak pomoci. Sám se asi závislosti nezbaví. Jsou s ním problémy, bere si půjčky a nesplácí je. Žijí ve Šluknově okr. Děčín. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem S.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, přímo na léčbu gamblingu - tedy závislosti na hracích automatech a podobných věcech - se žádná léčebna nespecializuje. Většinou jsou gambleři na stejném oddělení s ostatními závislostmi, tedy alkoholiky a toxikomany. Problém je v jádru dost podobný a mají třeba část programů oddělených. Váš bratr by byl zřejmě spádový do PL Horní Beřkovice (tel.416 808 279), zkuste se pozeptat tam, jestli gamblery k léčbě přijímají, případně kam by ho doporučili. Předpokladem k léčbě ale je, že s ní bratr bude souhlasit.