Pro J. Minaříka
Myshka
Psala jsem vám, poslední dotaz je z 28.03 (abyste se zorientoval) :) Jde o to, že jsme ouho (á ani moji spolubydlící) neměli jinou drogu kromě trávy, nebylo to zase tak těžký přestat pařit. Ale pořád vzpomínáme na ty časy. Dohodli jsme se, že léto pořádně propaříme a pak zase těch drog necháme, když to jde vcelku lehce. Problém je ten, že já mám trochu strach (i když se jinak moc moc těším) jestli to půjde po létě zase tak snadno vrátit. Co myslíte?

Odpověděl: Jakub Minařík
No skoro bych vám doporučoval to zvážit. Víte, my si tu a tam děláme statistiky. Spousta z nich vypadá tak, že:
Přes léto naroste počet vyměněných jehel a jiného materiálu (všichni paří).
V září to poklesne (začala škola).
V říjnu to zas stoupne. A současně začínají chodit lidi, kteří měli před létem podobnou ideu a dokonce se i pokusili ji naplnit. Ale v září zjistili, že už to prostě nezastaví. A chodí až do prosince. Ti co na tom byli nejhůř, dorazí na začátku října a někteří to vydrží až do prosince. Ale nakonec přijdou taky.
To vypadá skoro jako varování, že? :-) Přestat brát jde sice vcelku lehce, ale jen nějakou dobu. Pak už ne. :-( A já si nejsem moc jistý, ale mám dojem, že jak jste se ptala úplně na začátku (mohlo to být někdy v lednu, nebo dřív?), tak jste cítila tu hranici. Zkuste se nad tím zamyslet. A doporučte to i přátelům.