Přítelkyně na pervitinu a LSD
milanm
Dobrý den, přítelkyně před 2 měsíci začala s pervitinem. Pozoroval jsem jen určité změny v jejím chování. 3 týdny strávila ve společnosti, kde byla nepřetržitě sjetá po prvitinu (šňupala) a LSD. Odvezl jsem ji jako páchnoucí trosku. Celou dobu nemytá, nevyprané oblečení, velký úbytek na váze (vlastně prý nic nejedla). Myslel jsem že po pár týdnech nebude tak zle ale hned druhý den dostala deprese, bylo jí zle, vyhledali jsme pomoc psychiatra odkud utekla. Chvílema si sice nechala domluvit ale většinou se zmiňovala o mafii, potřebovala nutně někam jít, neuvěřitelné lži a obviňování, zavrhla všechny příbuzné. Aktuálně je opět v partě 3 narkomanů kde jsem ji vyzvedával. V minulosti trpěla psychickými problémy, srdeční aritmií. Je možné, že po tak krátké době má tak vymytý mozek? Nechá se něco dělat? Jak dlouho může vydžet bez jídla poškozeným srdcem? Rád bych jí pomohl. Děkuji za vaše názory

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,asi bych to nenazývala "vymytý mozek", ale je možné, že si i za tak krátkou dobu vytvořila silnou psychickou závislost. Také je možné, že se u ní objevila toxická psychóza - odtud mohly být ty řeči o mafii, nenávist k rodině apod. Obzvlášť pokud brala intenzivně 3 týdny a předtím trpěla psychickými potížemi, bylo by to dost pravděpodobné. Co se týče její arytmie, je pro ni pervitin dost nebezpečný, protože způsobuje velké výkyvy v srdeční činnosti. Je to nebezpečnější než to, že moc nejí. Na pervitinu dochází většinou k hubnutí i potížím ze špatné výživy, žádné vážné komplkace bych ale v tomto směru nečekala, narozdíl od srdce. Co můžete dělat...pokud na ni máte ještě nějaký vliv, tak ji co nejrychleji dostat z dosahu lidí, co s nimi bere a ideálně k odborníkovi. Zdá se ale, že vliv na ni ztrácíte, pak bohužel zbývá než čekat, až se aspoň na chvilku zastaví a uvědomí si, co se děje...