toto je muj nazor na drogove testy
tomáš
nejsem proti nim ale nemelo by se to smena prehanet kvuli takovym testum nemuzu kourit marihuanu a jelikoz mam zdedenou zavislost tak prechazim na jinací drogy jako jsou ty posrane redidla a lepidla ktere mi nikdo v testech nenajde. nemam nic proti trave ale jenom tak 4x do mesice tak to se da snest

Odpověděl: Bára Orlíková
Asi jsem to úplně nepochopila, co máte na mysli. Obávám se, že skutečnost, že berete drogy, které se pomocí testů nezjistí nebo na které vám nikdo testy nedělá, nesouvisí úplně s těmi testy jako takovými... Taky nevím, co znamená zděděná závislost, kvůli které čicháte ty "posrane ředidla a lepidla". Možná by stálo za to si trochu ujasnit, jak to s těmi testy a s tou vaší závislostí je. Protože podle srozumitelnosti vaší výpovědi byste, Tomáši, s drogami, a obzvláště těmi ředidly, měl co nejdřív přestat...