tel. kontakt
hope
Dobry den, zadavala jsem k Vam dotaz c. 59307 a velice Vam dekuji za odpoved. Vybrala jsem si AT ambulanci v Hradci Kralove, ale bohuzel obe tel. cisla mi hlasi, ze dane cislo neexistuje. Mohla by jste mi prosim na ne sehnat nejaky jiny kontakt? Velice dekuji a preji hezky den.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zkusila jsem vyhledat tuto ambulanci na internetu a nalezla jsem tam skutečně jiná čísla, než na seznamu zařízení, ze kterého jsem čerpala předtím. Posílám nová čísla Tel.: 495 833 232, 495 832 221 - sestra, 495 832 410 - lékař. Adresa souhlasí, lékařem je MUDr. Čížek. Ještě připojuji jeden kontakt, který poslal jeden z tazatelů poradny - jedná se sice o zařízení, které pracuje primárně s drogově závislými, ale pokud mají volnou kapacitu, věnují se i ostatním závislostem. Přeji hodně štěstí. Hradec Králové, Ambulantní centrum Laxus o.s. Ambulantní program Okružní 699, Hradec Králové, 500 03 telefon: 495 515 907 Mgr. Jana Ženíšková http://www.laxus.cz