poradna pro gamblery
hope
Dobry den, dozvedela jsem se, ze muj pritel je gamgler a chtela bych mu pomoci. Timto jsem se Vas chtela zeptat, kde je nejaka poradna ci lecebna pro gamblery v Padubickem kraji? Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Níže posílám kontakty, kam by bylo možné se ve Vašem regionu obrátit (poslední dva jsou z královéhradeckého kraje, tak nevím, jestli jsou pro Vás dostupné). Nicméně, pokud by se jednalo o léčebnu, je možné se léčit i v jiném regionu (dobrou pověst má např. léčebna Bílá Voda v Jeseníku nebo Červený Dvůr u Českého Krumlova) než odkud Váš přítel je. V tuto chvíli by bylo asi nejlepší se obrátit nejprve na některou z ambulancí a poradit se s odborníky, jaká léčba by byla pro Vašeho přítele nejvhodnější, zda je možné zvládnout situaci s ambulantní péčí nebo zda by byla lepší léčba pobytová. Nejdůležitější ovšem je, zda on sám si problém uvědomuje a chce s problémem něco dělat. Bez jeho motivace nebude mít léčba efekt. Zatím držím palce a pokud by bylo potřeba, znovu napište. Pardubice, Protialkoholní a protitoxikomanická ambulance, Nemocnice Pardubice Kyjevská 44, Pardubice, 532 03 telefon: 466 016 621 MUDr. David Bayer http://www.nem.pce.cz Svitavy, Psychiatrická ambulance zaměřená na závislosti Kolůárova 7, budova Červeného kláštera, Svitavy, 568 02 telefon: 461 569 248 prim. MUDr. Zdeněk Boleloucký, CSc. http://www.nemsy.cz Svitavy, Oddělení psychiatrie a psychoterapie Nemocnice ve Svitavách Kollárova 7, Svitavy, 568 25 telefon: 461 569 341 prim. Doc. MUDr. Zdeněk Boleloucký, CSc. http://www.nemsy.cz Nechanice, Léčebna návykových nemocí Psychiatrická léčba Nechanice, 503 15 telefon: 495 800 951 MUDr. Jiří Čížek http://www.lfhk.cuni.cz/psych Hradec Králové, AT ambulance Ambulantní program alkohol, drogy, gamblerství, substituční program Hradecká 1172, Hradec Králové, 500 03 telefon: 485 832 221; 459 833 232