Tonda
Zdravim,jmenuji se Tonda a je mi necelejch 20 let.perník sem mel poprvé před 3lety od te doby sem si daval tvz.kilovku jednou na 14 dní a to jen nekak na taneční akce abych měl výdrž.Ted už je to neco přez půl roku co beru denně,zatim jen šnupaní(doufam že u toho to i zkončí,nejradči bych aby to zkončilo uplně).občas se povedou ty 3 max 5 dní co si nedam,ale stačí den a už mam hrozny nutkaní si dat,občas se povede že neovladam své chovaní-kamoši tomu řikaj že mi z toho už hrabe!Do nedávna sem si myslel ,že se na tom neda tak snadno a tak rychle vytvořit zavislost.nejsem si jistej jestli sem nebo nejsem zavislej ale po nekolika marnych pokusech přestat si to už myslel začínam.Za poslední půlrok se mi vsechno "SERRE"-skola,rodina,kamaradi!Je to asi mesíc co se to dovedeli rodiče!!!když už se podaří nejakej ten den si nedát tak to musim přebít aspon alkoholem sem tam sem rodičum ukradl nejky ty peníze.Potřebuju poradit jak co nejrychleji stim přestat a vratit vse zas do normálu,ale sám to nedokažu,už nekdy od ledna si řikam až začnu pocitovat problemy se zdravim tak stim seknu,ale zbytečny slova,už nekolikrat sem mel nateklé plíce bo co v krku ,že sem nemoh dejchat,doprovazeno horečkama,neuveřitelnou bolestí hlavy a celýho těla,křeče do žaludku,a do toho mam problémy se žaludkem a travenim!...........proto prosim o jakoukaliv radu jak přestat!Jsem ochotnej se podrobit i nejakému kratkodobému léčení!Předem moooc DííííííK Toncekk

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že jste to celkem dobře ohodnotil jako docela slušnou závislost. Pokud jste ochotný obrátit se i na odbornou pomoc a rodiče o Vašem braní už vědí, není moc překážek, proč nezkusit léčbu. Jen jde o to jakou a kde. Nejlepší by bylo zajít např. do nejbližšího Káčka, probrat s nima pdorobněji celou situaci a oni Vám řeknou jaké jsou možnosti a vymyslí s Vámi tu nejvhodnější. Také Vám pomohou léčbu zařídit. Pokud byste nevěděl, kde Káčko v okolí je, najdete adresy na www.drogy-info.cz, v sekci "mapa pomoci". Přeju hodně štěstí, ať se Vám závislosti podaří co nejdřív zbavit.