dotázeček
Hubčina
Tablety extáze užívám poslední dobou často, čím častěji je beru, tím potřebuji větší dávku. Když je vždy na chvíli vysadím, víc mi makají (menší počet). Zajímalo by mě, jestliže je vysadím a budu místo toho užívat pervitin, bude pak jejich účinek zase lepší? Nebo má pervitin také účinek na obnovu senotorinu? A jakto, že, že i když E užívám teprve 4 měsíce si musím vzít tak minimálně 2-3 tablety za noc aby mi ,,jely´´? Kamarádka to bere stejně tak dlouho a maká jí klidně i jen 0,5 tablety. Čím je to způsobeno? Předem děkuji za zodpovězení mých dotazů

Odpověděl: Jakub Minařík
No jestli přejdete na pervitin, tak vám to fungování EXT moc nevylepší. Spíš bych vám doporučoval brzdit. To co popisujete vypadá jako docela obstojný rozjezd. Takže, pokud nezabrzdíte zjistíte, že berete pořád, pak asi i injekčně nao a nakonec skončíte na léčbě.
No a čím je to způsobeno, prostě paříte moc. Každý to snáší individuelně.
Víte drogy, podobně jako jiná farmaka mají spoustu nežádoucích účinků. A vyčerpání, únava a takové věci k nim patří. Prostě ty účinky, které na sobě pozorujete jsou normální a každý je k nim jinak citlivý. :-)