komunita....
ronnie
Slysel jsem, ze vase organizace sananim ma i nejakou vlastni komunitu. Potreboval bych vedet, jestli je mozne se tam dostat, popripade jak dlouha je cekaci doba a vubec co vsechno bych proto mel udelat...... Roman

Odpověděl: Jana Justinová
V rámci organizace SANANIM fungují terapeutické komunity dvě. První je TK Němčice, adresa: Němčice u Volyně, Zámek 1 okres Strakonice, Tel/fax: 0342/396120, E-mail: nemcice@sananim.cz. Kapacita zařízení je 20 klientů, čekací doba se dost mění, závisí na tom, kolik lidí je zrovna před vámi v pořadníku. Většinou se pohybuje v rozmezí několika týdnů až měsíců. TK Němčice je určena pro muže a ženy ve věku nad 18 let, po absolvování detoxikační léčby, s diagnózou závislost na nealkoholových drogách. Doba pobytu je 10-15 měsíců. Druhou naší komunitou je TK Karlov, adresa: Karlov 3, Smetanova Lhota pošta Čimelice, Tel./ fax: 0362/ 821 655, E-mail: karlov@sananim.cz. Kapacita je 16 klientů a 10 míst pro matky s dětmi. S čekacími dobami je to přibližně stejné jako u Němčic. TK Karlov je určen klientům od 16 do 22 let a také matkám s dětmi. Klienti také musí nejdřív absolvovat detox. Doba pobytu je 6-8 měsíců. Pořadníky jsou sestavovány v K-centru, je možné dostavit se osobně a domluvit se na podrobnostech (případně probrat i jiné možnosti), nebo jen poslat životopis. Od nás se vám ozve ten, kdo má komunitu na starosti, pošle vám dotazník a pomůže vám s veškerým zařizováním. Pokud byste potřeboval bližší informace o komunitách najdete je na www.sananim.cz, Pokud byste chtěl ještě vaše rozhodnutí probrat, můžete se kdykoli obrátit na Káčko, ať už osobně, nebo telefonicky na čísle 83872186. Přeji mnoho štěstí.