Odbery?
Janevim
Mam takovy dotaz.Muze mi nekdo rict,jak dloho se pozna v krvi,ze jsem pozila tu kterou latku?Jeslti vubec?Asi to bude u kazde drogy jinak,ale docela by me to zajimalo.Obcas,tak si "snupnu" pernik,tu a tam spolknu kolac,obcas nejaky to THC... .Ale ted mam jit na odbery a mam z toho docela obavy.Jestlize jste schopni mi dat odpoved,tak predem dekuji. xxx

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den. Nevím na jaké odběry jdete, ale při klasických odběrech, na které vás pošle například obvodní lékařka, vám nikdo nebude dělat testy na drogy. Jejich přítomnost se většinou zjišťuje z moči, kde vydrží zhruba stejnou, nebo delší dobu než v krvi. Orientační doby, do kdy se dají zjistit jednotlivé drogy z moči, jsou následující: pervitin 2-14dní, opiáty 1-3dny, kanabinoidy 1-30dní, benzodiazepiny 7dní, barbituráty 30dní, kokain 24 hodin. Pokud byste potřebovala nějaké další informace, obraťte se na nás kdykoli telefonicky do K-centra na tel. 83872186.