rodiče a dítě po léčbě
baron
nevím kam bych se měla obrátit a kde hledat rodiče nebo sdružení lidí,kteří již mají děti po lěčbě a chtějí si navzájem podat informace a zkušenosti jak postupovat, co nezanedbat při návratu dítěte(dospělého člověka) do normálného života a jak mu v tom pomoci a také jak zvládat psychicky a duševně tyto situace.Děkuji za pochopení .S úctou rodiče

Odpověděl: Dana Pěčová
Nejsem si jista, zda je někde program pro rodiče dětí jenom po léčbě. Naše zařízení Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, má tzv. rodičovské skupiny, které jsou určeny pro rodiče dětí před léčbou, v léčbě i po léčbě,a to nejenom ve stacionáři. Pokud jste z Prahy tak Vám mohu nabídnout tyto skupiny, které probíhají každou středu od 17.30hod. Není třeba se objednávat. Pokud byste chtěla bližší informace, zavolejte na tel. 02/20 80 31 30. Pokud nejste z Prahy, je možné sehnat kontakt v K centru dotyčného města.