Otazka
Jana
Prosím Vás nevíte kde je taková toxikologická laboratoř nejbblíže Břeclavi.V K -centru mně poradily Brno,ale to dělá je rozbor moče a krve ale ne přímo drog.Jana 103327.

Odpověděl: Hana Stradalová
Bohužel kontakt na toxikologickou laboratoř v okolí Břeclavi nemáme, ale mohu Vám nabídnout adresu a telefon na laboratoř v Praze, kde Vám možná budou moci poradit. Adresa je: Toxikologická laboratoř, Na Bojišti 2, Praha 2, tel: 02/24 91 12 67. Přítomnost drog se určuje z moči. Existuje i možnost koupit si v lékárnách tzv. testovací destičky, díky kterým se dá zjistit přítomnost drogy v moči i doma. Testovací destičky jsou buď na jeden druh látky (např. THC, opiáty..) a stojí okolo 100,- Kč, nebo jsou na více druhů látek,ale jejich cena se pohybuje od 400,- Kč výše.