strach!
Marenka
Extaze beru o vikendu vzdycky 1/2 denne, takze vetsinou 1 za vikend. Myslite si, ze je nejaka moznost, ze bych na nich mohla zacit byt zavisla, nebo ze mi to pusobilo nejaky problemy??? Myslim psychicky nebo tak neco. Posl. dobou mam totiz porad spatnou naladu, sem podrazdena, ...!! Diky M.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zdá se, že druhou částí dotazu si částečně odpovídáte. Samozřejmě že můžete mít problémy, ... Prostě tohle je něco, co se s drogama pojí. Víte, pokuste se brát alesponň jen někdy, ne pravidelně, ne každý víkend a opatřete si jiné, smysluplné aktivity. Možná vás budou zpočátku prudit, ale tohle je cesta, jak snížit pravděpodobnost, že do toho vletíte. S tím abych vám doporučoval abstinenci jsem se ani nenamáhal, jak jste si všimla. Ale myslím, že i to je dobrá cesta. Rozhodně bych se nad ní alespoň zamyslel. jo a ta podrážděnost bude rozhodně důsledek braní.
P.s.Kdybyste chtěla, stačí se ozvat telefon je 02/20803130, moje jméno znáte, ... :-)